The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Daniel Adams-Ray- Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Jag har väntat och väntat på att denna kille ska släppa sin platta och ÄNTLIGEN är dagen här! Andra halvan från Snook släppte sin debutplatta Svart, vitt och allt där i mellan den tredje november. Låg i sängen igår och lyssna på alla låtarna och jag för direkt för den här låten. Älskar titeln på låten och jag tänkte direkt på mig själv. Alla som känner mig vet att jag har väldigt svårt att säga förlåt. Jag hatar verkligen att be om ursäkt men jag blir bättre med åren. Så jag tillägnar den här låten till alla er. Speciellt till mina underbara systrar. Jag älskar er och jag lovar att jag ska bli bättre med att säga förlåt, ha bara tålamod. Puss på er.




Daniel Adams-Ray- Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: