The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Ke$ha - We R Who We R

Jag har såå svårt att sova om nätterna. Har typ blivit vampyr som sover på dagarna och vaken hela natten. Det ska bli ändring på det nu. Just nu lyssna jag på Ke$ha med låten We R Who We R. Verkligen skön låt, speciellt när man springer på löpbandet i gymmet. Hon uppträdde igår på MTV EMA, satt hemma och tittade tillsammans med syrran och vi båda trodde att hon skulle uppträda just med den låten. Men precis innan hon skulle köra igång så sa jag till syrran att hon lär ju bara köra Tik Tok eller en medley med den och We R Who We R. Hade jag rätt eller? Japp hon sjöng bara Tik Tok, sjukt besviken blev vi två. Vi som ville höra andra låten. Men men jag nöjer mig med att han låten på min Spotify lista, Ipoden och är i bloggen. Va rtcker ni om låten?



Ke$ha - We R Who We R

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 amanda dagens blogg tävling ♥
skriven :

älska låten!