The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Labyrint - Kärleken

Jag har alltid gillat Hiphop, speciellt svensk Hiphop. Kommer ihåg när jag såg Petters konsert på Cirkus 1999 eller 2000 (minns inte riktigt vilket år). Men när jag gick i gymnaiet så tappade jag lite grann den svenska Hiphopen. Men som tur är så har jag tagit tag i det och lyssna mer och mer.

Älskar denna låt, den har en bra mening. Diggar väldigt mycket låtar som har en mening. Ni vet folk lyssna alltid på beaten när de hör en låt för första gången. Jag är helt tvärtom, jag lyssnar alltid på texten först och sen beaten. Som sagt jag är lite annorlunda jämfört med andra. Vad tycker ni om låten?



The sound of the day: Labyrint - Kärleken

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: