The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Tillbaks uppe i norr

Det var ett tag sen jag bloggade. Sist var jag hemma i underbara Stockholm och spenderade tiden med familjen. Love them to death!! Nu är jag tillbaks här i norr och jag kan säga att jag inte har saknat snön. Riktigt kallt har det blivit. Längtar redan tillbaks till huvudstaden, det var så mycket som jag inte hann att göra. Men men det får jag t igen på ett sätt. Nu är det fokus på plugget som gäller.

Förretsen igår så shoppade jag på H&M:s hemsida. Köpte byxdressen (eller jumpsuit hur ni vill kalla det) som jag har spanat in på rätt så länge. Måste passa på när det var clubdag med 10% rabatt på hela köpet. Sånt gillar jag och byxdressen blev min, vad tycker ni?




Jumpsuit H&M 199:-

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 amina
skriven :

hej asså jag gilar jumpsuit för dom är fina och men jag är för kårt för det kan jag fråga dig nåt snälla:kan alla bära jumpsuiteller är det bara för dom långa som kan bära dom asså det är det jag inte fatar hoppas du svarar så möjligt och kolllar på min blogg var snäll och kolla ber dig okej asså min syra ska ha brölop snart hahh ska bli tärna än på riktig heter jag sarah hej då var snäll och svara bye älskar din blogg bara kan jag bli medlem eller?