The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Shoes time!!!

Ligger i sängen med världens jobbigaste huvudvärk. Inte så smart att låta mina ögon vila på dataskärmen. Skulle ta en power nap men som ni ser så blev resultatet inte så lyckad. Istället kolla jag runt på nätet och letar efter ordentliga vinterskor. Är lite sugen på uggs liknade skor. Vilka tycker ni jag ska köpa? Spara eller slösa?



Scorett 2400:- (äkta Uggs)



Skopunkten 249:-



Skopunkten 199:- (gillade detaljen på sidan)



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fanny
skriven :

äkta uggs! :D

själv har jag hanna boot (liknande uggs) från melba :)

men snyggast med äkta :)

2 SOFIA
skriven :

den första !

3 Rosangela
skriven :

Spara med bra köp, gå in på



saleausuggboots.com



varm å skönna