The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Sorry för en dålig uppdate!

Sorry för en dålig uppdate! Jag har haft fullt upp med plugget. Men snart börjar det att lugna ner sig. Hade en lång kväll igår med Digitalfoto. Var sjukt nervös eftersom jag vi kulle redovisa våra bildserier. Jag ska alltid börja redovisa eftersom jag står först på listan och jag HATAR att vara först men skönt att få allt överstökat. Läraren tyckte om bilderna och jag själv var nöjd med uppgiften. Gjorde en bildserie på syrran som bakade. Hon är grym på att baka och denna gång gjorde hon sin goda blåbärspaj. Vad tycker ni själva om bilderna, kommentera gärna?



















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Denise
skriven :

Kul att få se lite av dina bilder från digitalfoto :)

2 Fatto
skriven :

Nice..ser ut som visning av "steg för steg" i en receptbok.Gillar den sista, men skulle gilla den ännu mer om den fanns i mitt kök=)