The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Wow 220 läsare!!!

OMG som Usher sjunger ut. Idag är der jag som sjunger OMG. Säger bara WOW och TACK SÅ MYCKET!!!! Igår skrev jag ju att jag hade hela 82 läsare. Det hela slutade med 92 läsare. Har aldrig haft så många läsare tidigare. Jag trodde verkligen att det skulle vara svårt att slå det rekordet. Som jag fick svälja min tunga. Idag har kommentarerna bara trillat in och hela 220 läsare idag. Stort tack för era fina kommentarer! Blir såå glad men nu känner jag pressen. Vill inte besvika er kära läsare. Vill ju att ni stannar kvar. 220 är nästan ett omöjligt tal all slå. Vi får se hur det går i framtiden.



WOW 220 IT'S A BIG FAT RECORD!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Julis Mode
skriven :

Kul att du gillar min header :)

Elsas mode är grymt bra! Rekomenderar den verkligen!



Kram