The Shoeholic

All about shoes and alot more!

101020

Well bitches guess who is BACK!!!!
Hahaha skämtosido alla läsare så ha jag bestämt mig för att börja blogga igen. Med en ny design till bloggen som jag filadepå ida i sängen med feber så fick jag tillbaka motivationen att börja skriva igen. Ska pilla på en ny header nu under veckan. Beror på hur länge jag blir sjuk, måste nämligen fixa headern i plugget där det finns Photoshop.

Hahaha det komiska är att jag slutade blogga när jag va sjuk och nu när jag har bestämt mig för att blogga igen så är jag sjuk. Men ska lova att uppdatera så mycket jag kan även om jag har sjukt mycket med plugget. Ska verkligen bli kul att blogga igen. Kul att man har motivation till något. HATAR verkligen hösten som deppar ner mig mörkret. Blir lätt deppig och tappar motivationen under hösten. Förresten jag har börjat träna på allvar nu, en annan motivation. Måste få en fin kropp till Beach 11 :) nä men helt ärligt så vill jag ha en bra hälsa. Ni får gärna peppa mig när jag hamnar i de svackorna på vägen.

Nä nu är det läggdags för min del, åtminstone försöka sova. Ser fram emot Digitalfoto kursen imorn på kvällen. Sjukt inspirerande kurs, kommer att lägga upp mina bilder på uppgifterna som vi får här i bloggen. Sköt om er alla läsare.

Peace n Love

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: