The Shoeholic

All about shoes and alot more!

ÄNTLIGEN!!!

ÄNTLIGEN!!! Nu är jag klar med tentan och den är inlämnad. Nu kan jag äntligen andas ut igen ALLHAMDULLILAH!! INSHALLAH hoppas på det innersta att ja blir godkänd.

Nu är det PARTY PARTY som gäller. Det är min första Halloween här uppe i norr. Har alltid lyckats vara i Sthlm när det är Halloween och festa där. Kommer inte attavslöja vadjag ska vara ikväll. Det får ni vänta med tills imorgon då jag lägger upp alla bilder från festen här :) Nu ska jag käka och slappna av lite grann innan det är dags att fixa sig. Hoppas ni får en underbar kväll!




Inget av detta ikväll!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Denise
skriven :

Grymt jobbat!!

2 Anonym
skriven :

Hej, kul att du gillar det ja gör:)

jag använder oftast en primer under skuggan. dels för att det ska sitta länge men oxo för att färgerna ska bli starkare.

pova: något som heter(high tech lighter)från

make up store. funkar jätte bra:)

kram på dig!