The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Come on people we need more of Jersey Shore

Nu är jag och syrran propp mätta. Vi satt i soffanmen båda benen uppe på bordet och såg på sista avsnittet av Jersey Shore! Snacka om vad jag älskar den serien. Så himla roligt och titta på dessa människors drama. Ja, jag jag vet att det är lite mesigt at titta på Jersey Shore men jag är åtmistone ärligt med att jag tittar på den serien. Ett sätt att koppla av och komma bort från verkligheten och ärligt talat man blir e addict när man blrjar se serien. Come on people we need more of Jersey Shore. Längtar redan till tredje säsongen! Efter JS så tittade vi på ett nytt avsnitt av McDreamy och co. Alltså Grey's Anatomy om ni inte visst vem McDreamy är. Helt och avnitt tyckte jag med det tyckteinte syrran.



The cast of Jersey Shore


Hmmmm, funderar på att sminka mig lite grann, testa en ny ögonskugga mm. Kan inte gå och lägga mig än. Kan lika gärna prova på olika make up och tänka ut vad jag ska vara till Halloween nästa vecka. Har ni något förslag vad jag ska va? Kommentera gärna.


Greys Anatomy

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: