The Shoeholic

All about shoes and alot more!

DÖDA DEN DÅÅÅÅÅÅ!!!!

Då var man hemma igen efter en mysig promenad med syrran. Vi stack först ner till stan för att jag behövde köpa nya leggins senare knattade vi bort på JYSK för att köpa hem lite saker till lägenheten. Syrran ville så gärna skaffa nya mattor oc så behövde hon köpa ett nytt täcke. Hon som har klagat på hur kallt de har blivit om nätterna. Själv klagara jag inte, jag har det varmt om nätterna :)

Man blir väldigt hungrig efter all shopping. Som tur gjorde vi mycket tacos igår som blev över. Så det vara bara att varma allt i micron och hugga i. Nu när vi båda är mätta och belåtna så har vi hur mycket pant att panta. Ska tvinga med syrran ner till ICA. Hon tingade faktsit med mg till JYSK ida. Plus jag ska dammsuga lägenheten igen.

Igår precis innan jvi skulle gå och lägga oss så såg jag något svart krypa på golvet. Trodde först att det var en dammtuss men så gick jag närmare och massor med ben som kröp på golvet.
- Fy fan det är en spindel som kryper på golvet!! Skriker jag.

Syrran var redan i sin säng och frös till. Hon är nämligen livrädd för spindlar. Jag sprang till hallen för att hämta e dojja för att döda spindeln. Men så klantig jag är så skjuter jag in spindeln under tv-bänken. Jag ville inte stoppa in fingrarna där. Vem vet vad för slags spindel det är, kanske är en med massor med gift i sig. I want to live tänker jag i mitt huvud medan syrran skriker på mig
- DÖDA DEN DÅÅÅÅÅÅ!!!!

Jag tog på mig dojjan och stoppade in foten under tv-bänken och såg till att döda den. När jag sköt iväg bänken så hittade jag inte spindeln. Var fan kan skiten ha tagit vägen. Aja efter en halvtimme så pallade jag inte hålla vakt på spindeln så jag gick och la mig i sängen och tittade på en film med min favorit skådis Denzel Washington. Kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette. En film i hans yngre dagar 1987 som han fick en Oscar för.

Därför ska jg ta fram dammsugaren och dammsuga hela lägenheten så att syrran kan känna sig lite tryggare plus att lägga fram mattorna och ha det fint och mysigt i lägenheten. Kommer att lägga upp bilder senare på hur fint och mysigt vi båda har det här.

Nä, nu är det dagt att tvinga md syrran ner till ICA och bli lite rika. It's time for PANTA MERA!!



Avslutade promenaden hem med en fin solnedgång



Abbi ger en tummen upp för shoppingen



Postiva med hösten är alla fina färgerna på löven



Lilla jag



Då var vi framme i JYSK



Älskar dessa skor på asfalten



Syrran såg framemot shoppingen

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: