The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Did I do a great job?

Äntligen är det fint och mysigt i lägenheten tack vare Abbi som vill ha det mer hem trevligt, nu är mattorna på plats. En sak som jag och syrran tänkte på och det är att vi båda tycker att lägenheten ser mycket större ut. Allt på grund av allt skit som vi har samlat eller inte har pallat att ta hand om. Kan ni tänka er hur mycket sopor vi har samlat på oss istället för att vara pigga och kasta en påse så fort den blir full.

Aja hur som helst, nu ska jag bara koppla av. Imorgon är det nämligen söndag, då är det The Event som gäller och in sista dag att slappa. För att nästa vecka har jag en tenta som ska vara klar på fredag. Kommer att sitta hela veckan med den. Inshallah hoppas verkligen att jag klara av den.

Förretsen lovade ju att visa er hur mattorna såg ut som vi köpte ida. Plus så bjuder jag på before and after bilder så att ni er skillnaden. Hahaha att jag faktiskt har städat ;)

What do you guys think? Did I do a great job?

 



Before



After



Before



After



Before



After



Before



After



Ena mattan vi köpte



Och den andra, självklart ska det matcha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: