The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Måla naglarna

Jag funderar på om jag ska måla mina naglar. Behöver piffas upp lite grann nu när man är sjuk och uttråkad. I måndag shoppade jag lite grann tillsammans med en klasskamrat. Kan lugnt säga tt det behövdes efter seminariet vi hade på förmiddan. Snacka om hur nervös jag var, tror inte heller att jag var ensam om det. Men alt gick bra med intressanta diskissioner.

Anyways på shopping turen så hittade jag en klänning på Vero Moda som jag har spanat in ett bra tag. Det var bra att jag inte impuls köpte de när jag jag den första gången för att nu hade de nämligen sänkt priset på klänningen. Så den fick följa med mig hem. Köpte även ett par träningsbyxor från H&M och graffiti nagellack från Isadora. Ska testa det ida och se om det är en keeper or not. Kommer att lägga upp bilder på resultatet här. Ni får gärna kommentera vad ni tycker.




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Smilingstrudle
skriven :

Hallå!

Inte visste jag att du börjat blogga! Du måste ju berätta sådana här saker till mig så att jag kan lägga till dig under mina favoriter!



Snygga grejor by the way!