The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Resultatet!

Nu är jag hemma och små surfar samtidgt so jag tittar på Hells Kitchen med syrran. Som vanligt var det en myckey lärorik Digitalfoto föreläsning. Har hela tiden velat lära mg hur man mixar färg och svart&vit i photoshop och det fick vi lära oss ida. Fick även genomgång om skärpa och oskärpa. Såå nöjd med denna kurs!

Jag vet, jag vet jag har sagt det flera gånger i dem senaste inläggen. Men jag kommer att fortsätta att tjata om. Förresten jag lovade att jag skule visa för er resultatet för mina målade naglar. Kan jag säga att jag blev väldigt nöjd. Hur coolt som helst. Trodde verkligen jag skulle bli besviken eller att allt vara bara fejk och tt försäljningstrick från Isadora. Vad tycker ni?





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Smilingstrudle
skriven :

2 Smilingstrudle
skriven :

Jätte fint gumman! Men mindre trevligt med fck u fingret hahaha =P

3 The Shoeholic
skriven :

Visst blev det fint. Hahaha jag vet men jag blev mest nöjd med den nageln :P

4 Denise
skriven :

Coooolt :D