The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Bättre sent än aldrig....

Snacka om vilken seg dag jag har haft. Jag som planerade att gå upp rätt tidigt ida och käka frukost till Tyra Banks Show. Efter det börja diska diskberget somjag och syrran har skapat och sen stor städa. Syrran oc jag har inte lyckats eller rättare sagt pallat att städa i snart 3 veckor. Men ida bestämde jag mig för att göra allt detta. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Gick upp halv ett, låg kvar i sängen till halv två och tittade lite grann på Oprah (hemskt tema i programmet ida). Sen gick jag upp för att tvätta av mig och bi lite fresh innan städningen. Började diret att säda badrummet och där efter tog hand om diskberget. Sen damma och torka av alla borden i huset. Nu är det bara dammsugningen och svabba golvet kvar. Sen är det So Fresh So Clean in da House!! Plus ida ska syrran och jag ha tacos kväll!! Det var mer än en månad sen vi hade tacos kväll ihop. Eftersom det var jag som tog hand om städningen så är det syrran som tar hand om matlagningen ida.


Så här såg det ut när jag skulle börja städa i lägenheten

Vardagsrummet

Syrran som skiter ner skrivbordet

Köksbordet fullt med tallrikar och tomma juice kartonger

Hallen full med sopor och skor

Resväskan som jag aldrig pallar packa upp kläder ur



Fullt med disk

Saker får inte ens plast här, finns ännu mer disk på köksbordet

Sopor som ska slängas

More garbages



Bye bye dammråttor, ida ska ni försvinna!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: