The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Copa del rey = TRIST!

Ikväll spelades Copa del rey. Matchen gick till förlängning och Real Madrid gjorde ett mål och vann. Barcelona var väldigt försoktiga ikväll. Domaren var ingen vidare och matchen i helhet var lite trist. Men jag säger Grattis till alla Real Madrid fans där ute. Ni förtjänade vinsten. Nu ser jag fram emot CL-semin. Då jävlar så ska Barcelona vinna över er och gå vidare till finalen. La Liga och Champions Leauge tillhör Katalonien!!

Strax är det läggdags för mig. Har haft en produktiv dag med tv-sändingar. Mycket jobb de senaste dagarna. Kommer att berätta mer om produktionen jag har jobbat med imorgon. NU=duscha, sova! IMORN= flygtaxi, flyg mot Sthlm!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: