The Shoeholic

All about shoes and alot more!

EL CLASICOOOO!!!

Ikväll smäller det! Andra El Clasico matchen i La liga!!! Kan inte fatta att dessa giganter ska spela fyra gånger mot varandra på kort tid. Skulle ut och hänga med syrran och hennes klasskamrater och se matchen på Challange sportbar. Men måste prioritera skolarbete så jag får kolla upp en hemsida som streamar matchen. Får gå till Challange nästa gång. Tur att de möter varandra flera gånger, annars skulle jag vara mer ledsen och besviken av mitt val.

Så vilka hejar ni på?? Vilka tror ni vinner? Kommer Barcelona satsa mer på CL?? Mycket spännande att se hur matchen kommer att sluta. Jag hoppas innerligt att Barcelona vinner alla matcherna!! Skulle känns så otroligt skönt om de gjorde det. Men men fokus på denna första match. HEJJJJA BARCAAAAAAAAAAA!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: