The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Måndags ångest!

Folk snackar om att de får alltid ångest på söndagen, för att de inser att helgen tar slut. Men jag älskar söndagarna. Det är då jag vill bara vra hemma, gå runt i sköna mjukisbyxor och T-shirt och bara softa. Typ titta på serier eller filmer. Varför inte någon Disney film. Det är härligt med söndagar men ångesten kommer alltid på måndagen. Den tuffa dagen på veckan!!!

Snacka om att jag hade fett ÅNGEST idag. Gillar inte måndagarna alls. Är ändå nöjd med denna måndag. Trodde verkligen inte att jag skulle klara av denna dag. Svårt att komma upp till föreläsningen som började kl.09:00. Var tvungen att köpa kaffe för att pigga upp mig. Har typ lärt mig en läxa, att alltid ha med mig en energidryck till plugget. Men jag var peppad för kursen programledarrollen i TV, samtidigt är jag skitskraj!! Inshallah hoppas allt går bra för mig. Sen när jag gick hem för dagen så får jag reda på att vi har en vattenläcka och att vi inte har vatten. Så kissnödig jag var!!!

Stack till gymmet och gick på Bodyjamen (hahah och för att göra mina behov eftersom jag inte kunde göra de hemma). Så död som jag var idag, trodde jag aldrig att jag skulle orka med träningen. So proud of my self. Efter gymmet var det raka vägen hem. Vattnet ör tillbaka igen men det är ett stort håll i marken som grabbarna grävde fram för att fixa vattenläckan. Tror säker att de kommer tillbaka imorgon. Just nu sitter jag med Sara och jobbar med vårt examensarbete. Känns väldigt bra just nu, men jag firar inte än. Ska imorn bitti fortsätta jobba med det och ska nog ta ett sväng till gymmet och springa lite grann. Får se om jag orkar. Hur var din måndag?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: