The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Snook - Bejbi

Idag satsar jag lite extra på svensk hiphop. Den tredje The sound of the day faller på Snook med låten Bejbi. Skitgrym låt. Älskar hur Oskar sjunger i denna låt och Daniels rap knäcker. Älskar att sjunga med refrängen:

Känner ingenting aldrig igen bejbi
Och måste himlen falla ner vill jag att det sker bejbi
Över landet där ingenting hänt




Snook - Bejbi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 afia
skriven :

ooo vilken skönn låt allså...... håller med dig gillar verkligen refrängen.. har aldrig hört den förut!!!! kram

2 The Shoeholic
skriven :

Min söta Afia, du måste lyssna mer på svensk hiphop. Lyssna på hela albumet Är som låten kommer ifrån. Skitbra platta.

3 afia
skriven :

hehe, ja bruksr inte lyssna på svenska hiphop, messt carola hehhehe, och lite andra kändisar...

4 The Shoeholic
skriven :

Hahah Afia, du vet ju att Carola är ingen musik som man ska lyssna på. Det hon sysslar med kan jag inte kalla för musik. Jag får helt enkelt hjälpa dig med att lyssna på svensk hiphop.