The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Trött

Det är äntligen fredag!! För de flesta innebär det PARTY!! För mig innebär det vila. Är såå otroligt trött, tror att det finns något i luften och så känns det som att jag ska bli förkyld eller något. Vill inte bli sjuk, har inte tid med det. Fan vad jag nyser nu, måste dammsuga. Men idag ska jag bara ta det lugnt med att kolla på filmer eller serier och äta något gott. Ska ner till stan om en stund och köpa godis och frysta jordgubbar så att jag kan fixa mina smoothies. Smoothies är bästaste frukosten ever. Hur blir din fredagkväll, party eller mys?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

näääää för min del blir det mys hemma med lillen, är lite förskuld med så ja håller mig hemma... du får ge recp på din Smoothies. kram