The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Big FAIL!!!!

Jag fick ett sms från min vän Denise om att det var norrsken ute. Eftersom hon inte fick tag på mig på luren (snackade då med min andra syster) så sms:ade hon mig (efter att ha försökt få tag på mig i en kvart). När jag såg sms:et så var jag på g att gå ut. Så jag, syrran och Denise gick ut för att se norrskenet. Tror ni att jag såg någon norrsken? HELL NOOOOOOOOOOO!!! Big FAIL!!

Jag och syrran har så länge velat se norrsken och ikväll var ingen speciell kväll. Inshallah hoppas jag får någon norrsken innan jag tar examen. Det är ju mitt sista år här, vill också uppleva något som man bara kan se här uppe i norr. Säger bara Inshallah!

Men men nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Har en lång dag i plugget. Så sköt om er alla och godnatt.

Peace n Love

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: