The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Bodyjam time

Jag har äntligen sett klart hela säsong två av Glee. Är helt galen i serien, fattar inte varför jag gav serien en chans från början. Kan nog bero på att jag är inte den som dras med under trender eller hela hajpen kring Glee eller andra saker. Nu ska jag förberedda mig för det är ett nytt pass av Bodyjam ikväll. En nyhet som jag läste på Korpens (gymmet jag tränar på) hemsida och det är att de kommer att börja med Zumba nästa vecka. Snacka om att jag blev överlycklig. Har väntat och längtat och nu ska de äntligen börja med Zumba. Säger bara Zumba here I come!!



It's Bodyjam time

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dejana, Beautyfreaks.
skriven :

Svar:

Primers finns oftast bara i en enda färg, så man behöver inte leta. De är inte så pigmenterade i sig, utan blir mer genomskinliga på ögonlocket, men om den sedan är för ljus spelar inte någon roll eftersom man ändå ska ha ögonskugga över och det hjälper bara till att göra dem mer intensiva. Kramar! =)

2 BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!
skriven :

Grymt med bodyjam!

Måste säga att jag inte håller med om Beautyfreaks där att primers inte finns i olika färg, jo det gör dom och det är bra, om man vill få mer täckande resultat. Eller till exempel täcka ådror, då kan man välja en orangeton.



Kika gärna in min utlottning av grymma hårprodukter!

http://beautyandsecrets.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram sötnos!:)