The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Finally home

Skönt att komma hem och få duscha av sig all svett som har kommit ut från min kropp. Idag tog jag verkligen i på Bodyjamen och det kändes skönt att bara gå loss på golvet. Även om jag gjorde några misstag med steg så sket jag i det och gjorde min grej. Om ditt gym har ett Bodyjam pass så rekommenderar jag att ni ska gå på den, se till att shaka loss med rumpan ;)

Nu sitter jag här i min sköna säng, nyduschad och lyssnar såklart på The sound of the day: Oskar Linnros - Din mamma och ska käka en liten mellis nu efter träningen. Funderar på om jag ska titta på ett nytt avsnitt av Glee? Får se hur det blir. Så här trött blev mina små fötter efter träningen.




Låg mig på en gång på bänken.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: