The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Good night

Jag har precis sett klart Jersey Shore. Säger bara OMG!!! Längtar redan till nästa avsnitt. Hur som helst så har jag haft en toppen dag idag. Har lunchat med Denise som blev superfin i sin nya frilla. Vi lunchade ihop och satt och snackade och hann även att plugga till våra examensarbete. Efter vår fina lunch så stack vi till gymmet och tränade i hela två timmar!

Så nice att träna så länge och det behövdes. Unnade mig lite grann idag. Har inte käkat sötsaker, druckit läsk eller käkat skräpmat på fyra veckor. Så idag bestämde jag mig för att unna mig en cola light och en äppelkaka med vaniljsås. Så har min fredag sett ut. Nu är det läggdags för min del. Har tänkt att gå upp tidigt imorgon och träna. Sen blir det en hel del CV skrivande inför sommarjobben.

Good night!
Peace n Love

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: