The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Ice, Ice, Ice BABY!!

Har precis kommit ut från en väl förtjänst dusch. Nu doftar jag som en riktig ros, passande nog till just denna Valentines day. Var riktig nöjd med Bodyjam passet, satte alla dans moves och jag var mer självsäker. Brydde mig inte om folk runt omkring mig eller dem som stod utanför salen och tittade in. SKÖN känsla helt enkelt.

Där emot det som inte var skönt var vädret som väntade på mig och Denise på vägen hem. Det var S-V-I-N K-A-L-L-T ute!!b Ni kanske tänker att jag överdriver lite grann, att det är kallt i hela vårt avlånga land. Då ska jag berätta för er läsare att det har vart -30 grader här uppe i norr och när jag och Denise var på väg hem så var det -27 grader. Så jag över driver inte när jag säger att det var svinigt kallt ute. Som Vanilla Ice låten Ice, Ice, Ice BABY!!



Ni ser ju hur halsduken blev av all kyla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Smilingstrudle
skriven :

Din tunga ser ut som hallongodis.

2 The Shoeholic
skriven :

Haha visst gör den det. Passar ju så bra som denna röda dag ;)

3 Denise
skriven :

Haha, rolig bild! Och ja, så jäkla grymt kallt. Och visst var det tur att vi var mer självsäkra också när så mycket folk plötsligt började titta in :P