The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Irritation lönar sig

Ja, irritation lönar sig. Syrran ringde mig och jag var inte på ett glatt humör när jag svarade. Jag var både trött och irriterad. Irriterad på mig själv för att det inte gick så bra med mitt reportage skrivandet. Och tyvärr gick det över på syrran. Men tack vara hennes samtal så fick jag motivationen att skriva på mitt reportage. Så nu är jag helt klart. Hela reportaget blev hela 3 sidor och jag är rätt nöjd. Hoppas bara att läraren blir nöjd. Det är första gången jag blir klar med ett arbete innan midnatt. Jag är en nattuggla och jobbar bäst under press. Kan verkligen säga att det känns konstigt att vara klar med ett skolarbete så här tidigt. Nu kan jag verkligen njuta av min fredag imorgon. Ska luncha och fika med Denise inne i stan och plugga och samtala om examensarbetet. Efter fiket så måste vu bränna av allt vi har stoppat i munnen så det blir en trip till gymmet. En härlig fredag blir det.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: