The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Melodifestivalen

Jag har vart lite seg med bloggande, det är för att jag har haft en lyckad vecka. Denna vecka har vart positiv och jag har hunnit göra massor. Kommer att uppdatera mer senare om min underbara vecka som bjöd på trevliga och kreativa lektioner, heldag i Luleå med shopping med gott sällskap.

Men nu ikväll, ska jag vara hemma hos Denise och titta på Melodifestivalen tillsammans med Emma. Vi ska hade så mysigt och trevligt med god saker till. Jag är inte den största fanet av Melodifestivalen men kan titta på det när jag är med trevligt sällskap. Vi får väl se vad för knäppa, roliga, sjuka uppträddande artiserna tänker bjuda på. Jag vet inte ens vilka som ska sjunga ikväll och vilka som ens är med i hela schlager festen. Men men vi får väl se om jag tycker om någon låt. Kan iaf säga att ingen slår Salem al Fakir!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: