The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Smoothies

Jag är den typen som har problem med att käka frukost varje morgon. Och som alla vet så är frukosten den viktigaste måltiden. Nu när jag håller på att träna och äta lite mer nyttigt (ni vet Beach 11) så har jag lyckats med frukosten. Varje morgon dricker jag ett stort glas av hemmagjord smoothie. Tänkte dela med er vad jag har i min smoothie. Det som är så bra är att jag har ingen socker i min smoothie, det behövs inte för att dem är tillräcklig söt med jordgubbarna och vaniljyoghurten.



Smoothies

1 paket vaniljyoghurt
1 påse med frysta jordgubbar (eller bär)
1 banan

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!
skriven :

Åh jag älskar smoothies! :):)

Nyttigt också!



Jag använder Mac's Paint Pot färgen Painterly som finns bland annat hos Kicks. Den kostar 190,- och är den bästa jag har testat! Väldigt dryg, räcker en lång tid!

Sedan ska jag snart testa en annan primer, som jag ska recensera på bloggen, kanske imorgon. har hört mycket bra om den, blir spännande att se om den är bra!:)



Kram söta !<3