The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Cee Lo Green - Bright lights bigger city

Jag gillar denna snubbe och jag älskar än idag låten Crazy som han gjorde för några år sedan tillsammans med Danger Mouse, mer kända som gruppen Gnarls Barkley. Nu kör Cee Lo Green solo och jag tror inte att ni har undvikit hans första singel Fuck You! Sån klokren låt. Men The sound of the day faller inte på den låten utan på hans andra singel Bright light bigger city. Älskar låten och videon pga att den gjordes i Big Apple. Fan vad jag vill dra dit NUUUU!! Förresten såg ni på Grammy galan? Jag var väldigt besviken på den men Cee Lo Green gjorde ett sjukt bra framträdande tillsammans med skådisen (och nu mer sångerska) Gwyneth Paltrow. Han måste ha sett henne i göra sin gästroll i Glee där hon sjöng just Fuck You. Hur som helst här får ni The sound of the day.



Cee Lo Green - Bright lights bigger city

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: