The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Christian Walz - Never be afraid again

Jag har vart dålig med att blogga. Har lite mycket att göra och så är jag helt slut från alla pass jag tar på gymmet. Men det är en sak jag har glömt att göra och det är att ut se dagens låt, rättare sagt The sound of the day. Har inte gjort det på de tre senaste dagarna. Så idag blir det hela tre The sound of the day. Den första får bli en gammal låt, så gammal är den inte men den är från 2005. Jag har gillat Christian Walz sen har släppt debutsingeln Lovin is all right. Men det är inte den låten som jag har valt utan det är Never be afraid again. En mycket vacker låt! Här får ni första The sound of the day: Christian Walz med låten Never be afraid again.



Christian Walz - Never be afraid again

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: