The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Kanye West feat. Rihanna, Kid Cudi - All of the lights

Och så var det dags för tredje och sista The sound of the day för idag. Jag har ju lovat er tre låtar och jag håller det jag lovar! Den tredje The sound of the day faller på The mother fucker monster Mr.West. Så klart snackar jag om Kanye West med låten All of the light. Sån skön låt som jag aldrig blir trött på. Kan spela denna låt på repeat varje dag. Denna låt är så fin och den gör mig så glad, blir liksom hypad speciellt av trummorna. Gillar Kanye West sätt att jobba med musiken. I den här låten kan man höra Rihanna och Kid Cudi men man kan också höra vocals by Fergie, Charlie Wilson, John Legend, Tony Williams, Alicia Keys, La Roux, The Dream, Ryan Leslie, Alvin Fields and Ken Lewis.  Det som är tråkigt är att man har tagit bort Fergies del i sången i videon. Gillar hennes del väldigt mycket. Men här får ni den tredje The sound of the day Kanye West feat. Rihanna, Kid Cudi vocals by Fergie, Charlie Wilson, John Legend, Tony Williams, Alicia Keys, La Roux, The Dream, Ryan Leslie, Alvin Fields and Ken Lewis med låten All of the lights.




Kanye West feat. Rihanna, Kid Cudi - All of the lights

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Askelina
skriven :

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.