The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Oskar Linnros - Din mamma

Har gillat grabbarna från Snook enda från första singeln Mr. Cool. Om ni missade måndagens program av Dom kallar oss för artister så kan jag berätta att denna gång medverkade Oskar Linnros. Vilken snygging och vilken talang han har. Enda sen hans platta kom ut så har jag lyssnat sönder på den. Men det var ett tag sen sist jag lyssnade och när jag såg på programmet så spelade han upp en låt som jag har helt glömt bort. Skäms att jag har inte gillat den fram tills nu. Har lyssnat varje dag på denna låt och det tycker jag att ni ska också göra iaf lyssna på den en gång.




Oskar Linnros - Din mamma

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 milkshake
skriven :

såååååååååååå braaa!!

2 Asgeirnicole
skriven :

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.