The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Petter & Kaah - Du vet att jag gråter

Ikväll såg jag på dokumentären om Petter och snacka om att det var nostalgi när jag fick höra alla låtarna igen. Det var länge sen jag hörde denna låt och som jag älskade den när jag köpte Petters första platta Sjätte Sinnet. Så dagens The sound of the day blir denna goda och vackara låt. Lyssna och njut!



Petter & Kaah - Du vet att jag gråter

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 milkshake
skriven :

ayan: haha, so far so good ayan faktikt. jaa, hörde det från studenterna som går i 2a året.. så mitt löfte till mig själv är att vara planerad och i tid med inlämningar för förseningar kan ge dig avdrag och i värsta fall inga poäng alls. och det vill jag ju inte att det ska hända :D men taaaaaack för tipset! thaaank u beauty!!

kraaaaaaaaam!