The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Valentines Day

Idag är det alla hjärtatns dag och det innebär att alla ska visa sin partner, familj och vänner some love!! Jag vill bara säga att jag hatar den här dagen! En sån onödig dag, man ska ju visa kärlek och vara omtänksam varje dag. Hur som helst så vill jag säga till hela min familj och mina vänner att jag älskar er! Jag hoppas att ni vet det, även om jag ibland inte säger det.

Anyways, denna dag kunde väl ha börjat bättre för in del. Skulle gå på en föreläsning kl.12:30. Stack till plugget och kom i god tid så jag passade på att kolla igenom min skolmail. Vad tror du jag får läsa? Ett mail från min kursansvariga lärare kl.08:45. I mailet står det att våran gästföreläsare kunde inte komma upp hitt till norr pga trafikproblem i huvudstaden. Det innebar ju att föreläsningen blev inställd. Snacka om att jag gick ut i -27 grader helt i onödan!! Ni kan ju förstå varför jag inte blev glad. Men när något dåligt händer så får man se till att göra situationen bättre. Jag gick till bibblan och lånade bocker till mitt examensarbete, så något bra kom ut av den snörpliga början på dagen.

Nä, nu ska jag se till att ficka min ryggsäck innan jag drar till gymmet och spenderar Alla hjärtans dag kvällen där. Hoppas ni alla får en toppen kväll, sköt om er så hörs vi senare.

Peace n Love



Happy Valentine's day

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: