The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Dinner is served

Tyvärr har den här fredagen vart en riktigt dålig fredag!! Suger fett kan jag säga. Först mailar jag två tröga lärare i mina kurser. Små bråkade med de för att de är tröga. Sen var det the time of the month som vi kvinnor går igenom, mitt humör har vart en ren bergodalbana. Sen jag jag inte till gymmet som jag hade planerat så det får bli imorgon. Kommer att döda min kropp då. Så ha den här dumma fredagen sett ut. Hade tänkt att gå och festa ikväll men fan heller. Är inte alls på det humöret.

Är iallafall nöjd och stolt att jag har hållt mig från godis eftersom jag har haft (och har fortfarande) en enormt sötsug. Har lite mörkchoklad som jag ska äta ikväll. Åt en mycket god middag nyss som gick jättefort att fixa. Blev lax tillsammans med majs och så kokade jag broccoli som jag hade till istället för potatis som jag annars brukar ha till laxen. Visst ser det gott ut?



Dinner is served

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: