The Shoeholic

All about shoes and alot more!

I'm back!

I'm back, HAHA again! Jag har haft lite mycket att göra med kursstart och allt. Har denna vecka börjat med att äta mer hälsosamt. Min största utmaning är att sluta dricka Coca Cola. Jag är inte den typen som äter godis eller chips utan det är läslen som är man onda fiende. Så Inshallah hoppas allt går bra.

Jag började med att äta mer nyttigt denna vecka. Ska verkligen försöka äta regelbundet och gå till gymmet. Har varit lat med att gå ner till stan där gymmet befinner sig. Har sagt att jag ska gå ditt flera gånger till syrran utan att lyckats gå ut genom dörren. Vet inte om det är en liten rädsla jag har.

Men men idag är det fredag och det innebär PARTY för somliga. Kåren bjuder på en riktigt fest ikväll men jag funderar på om jag ska stanna hemma. Schlager temat är inte riktigt min grej. Däremot ser jag framemot nästa helg, då ska jag verkligen gå och festa på kåren :)

Nä nu ska jag titta på lite serier och sen får vi se om jag lyckas ta mig till gymmet.

Peace n Love
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Denise 21 mamma till Kevin 5
skriven :

Jag är också sjukt beroende av cola! Men har ett förbud under vardagar, och försöker tvinga mig själv att hålla mig till enbart lördagar. Än så länge går det sådär... men hoppas det går bättre för dig :)