The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Mobilinlägg

Testar att skriva från min älskling! Yesbox ni läste rätt, min älskling. Min nya kärlek är ingen mindre än min Iphone! Vi blev ett par förra veckan, rättare sagt i onsdags fann vi varandra. Det var kärleken i första ögonkastet, det sa bara klick på en gång. Haha fan vilken fantasi man har. Har lite svårt att sova pga att jag är övertrött så bästa sättet att fördriva tiden är att leka med min baby. Rekommenderar verkligen att skaffa en Ipone om ni inte redan har gjort det. Kommer att kunna blogga ännu mer och hålla er läsare uppdaterade. Nä nu är det nog dags för mig att lägga ifrån mig min lilla älskling innan den får mig alldeles pigg Godnatt på er kära läsare Peace n Love
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: