The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Examen 1 juni 2011

Kom nyss hem från Statts! Där har en hel del dansande, sjungande och kramar skett. Tre magnifika år har jag spenderat här i Piteå, idag tog vi examen!!! Kan inte förstå det, det är helt sinnessjuk (som oftast säger här i norrland)!! Vi började dagen med champangefrukost hos klasskamraten Boel, där erbjöds det massor med frukt, ost mm. Vi skålade och lekte några lekar innan vi delade ut "Klassen ......" Gissa vad jag blev?? Jag blev "Klassen Filbunke". Tycker det var helt rätt, jag är en lugn person som inte få panik så lätt. Efter att ha delat ut kartongtallrikarna med "Klassen ......." så skrev vi i varandras böcker. Det var kul att skriva vad tycker om varanda. Ska läsa vad alla skrev om mig imorgon.

När vi var tvungna att fortsätta skrivandet på middagen, vi var tvugna att gå till skolan för att delta avslutningscermonin. Vi fick en ros, ett diplom och ett band med en LTU nål. Efter cermonin stack vi till radioredaktionen och hade lite samtal med lärarna och fullföljde traditionen med att skriva våra namn på pelarna. Det gör varje avgångsklasser, det blev en hel del fotografering. Sen väntade middagen som var helt underbar med god mat, trevligt sällskap, bra musik, havets stormar mm. Sen var det party party på Stadshotellet!! En underbar dag helt enkelt!!!

Kommer verkligen sakna människorna! Har lärt känna trevligt folk, hoppas vi håller kontakten! Jag är inte den typen som gråter men idag var det ett sånt tillfälle!! Nu har jag ett examen i mitt bagage!!!! Examen 1 juni 2011

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 livet på teneriffa
skriven :

GRAAATTTIIIIS SNYGGING!!



hur många år studierade du vid universitet?ska också börja till hösten fast känner att jag inte är tillräckligt smart för det, bli skitnervös, kan du ge lite tips??