The Shoeholic

All about shoes and alot more!

METROPOL!!

Nu är jag tillbaka mina kära läsare!
Det var ett tag sen jag bloggade, har ju tagit examen och då får man lov att ha lite sommarlov. Nu är jag back in Stocktown. Kommer att jobba lite grann och den 28 juni smäller det!!! Då sticker jag till DUBAI och är där i 4 veckor. Examens present av dear mama.

I fredags var jag tillbaks på Sveriges radio och Metropol. Var sjukt kul att komma tillbaka, vill bara gå dit varje dag och sända program. Älskar kanalen och kollegorna, var sååå nice att se alla igen. Idag sände jag Sommarstudio 66 tillsammans med Ella. Skitduktig tjeje, visst vi hade lite kaos i studion men det gick bra. Jag är inte den typen som får panik utan det sker när allt har lagts sig. Det är verkligen en fördel att vara en filbunke, man lär sig iallafall av sina misstag. Var så jävla taggad inför sändingen och det var jag även efteråt, älskar att sända på Metropol 93,8. Hoppas få fortsätta hos de i framtiden.



Jag och Ella på Metropol 93,8. Klicka på bilden!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 dÄr solen alltid skiner- livet pâ teneriffa
skriven :

sv:hej hej snygging:=)jo allt är bara bra med mig här, har en vecka kvar ills jag kommer hem. jag fick jobbet genom skolan, nÄr jag gick sista âret so kom jah hit po praktik sen efter studenten fick ja komma tillbaka om jag ville;=) var utomlands skulle du vilja jobba?? jag ska plugga hotellmanagement och hoppas att man kommer in:=) hha det har du rätt, man blir smart när man gâtt ut;=)