The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Nu SMÄLLER det!!!

Jag var vart helt upptagen med att umgås med nära och kära. Ta igen all tid som vi har förlorat pga mina studier uppe i norr. Har även hunnit jobba på Metropol och sända radio. Igår gick det hur bra som helst, hann med allt och blev klara i god tid. Hann till och med att gå till frissan (Urban Hair) och fixa till mig in för idag!!! Idag SMÄLLER det!!! Har haft en nedräkning på fejjan och idag är dagen här som hela familjen har väntat på!! Vi ska nämligen åka iväg till Dubai. Ska bli så kul att äntligen få åka iväg och umgås med släkten. Inshallah hoppas allt går bra!!! Sköt om er alla, ska verkligen göra mitt bästa med att blogga, ni får ha lite tålamod. Man är ju trots allt på semester!


Ha en riktigt skön sommar people!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: