The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Filip & Fredrik vilka jävla clowner!!!

Jättekul att ni läser min blogg. Ni får gärna kommentera på det jag skriver eller fråga mig om vad som helst så ska jag göra mitt bästa på att svara på att svara på era frågor. Jag ber om ursäkt för dålig uppdate på bloggen. Hinner inte blogga nu när jag inte är hemma uppe i norr. Såg på Oscars galan igår och jag blev rätt nöjd. Det enda som är ett STORT FETT MINUS är jävla Filip & Fredrik!!!! Vem fan bestämde att idioterna skulle kommentera galan? Jävla clowner som sabbade allt med deras egna åsikter om galan. I DONT GIVE A FUCK ABOUT YOUR OPINIONS!!

Annars fanns det många fina klänningar som bars på galan. Färgerna som syntes mest var lila och rött Dessa var mina favoriter.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fanny
skriven :

Hej! Kollar in på din blogg ibland och gillar din style! Har förstått att du pysslar med radio, så skulle va intressant och höra hur du kom in på det? Hur har din utbildning sett ut från gymnasium och till nu? Ha det toppen!

2 The Shoeholic
skriven :

Hej Fanny!

Verkligen kul att du gillar bloggen och min style. Jag vill gärna berätta mer om utbildningen och hur jag fick intresset för radio och journalistiken. Jag kommer snart att skriva några inlägg mer om det så håll utkik :) Sköt om dig, kram