The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Mobilbloggar

Det är måndag, en ny vecka att se framemot. Hoppas denna vecka bjuder på nått trevligt. Och jag hoppas verkligen att jag får gjort mina saker denna vecka inshallah. Kan iaf inte säga att jag har börjat bra. Ligger nämligen fortfarande kvar i sängen. Är helt död, hamnade i sängen halv fyra imorse. Ska ligga kvar ett litet tag till sen ska jag upp och fixa mig, skriva klart mina kompletteringar. Efter det blir det en tripp ner till stan och kolla om det finns fina kläder och handla mat. Kommer att avsluta dagen med träning. Har haft lite ångest, har inte tränat på en vecka och så har jag fuskat lite grann med läskdrickande. Men men hoppas ni får en toppen dag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: