The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Redan onsdag!!!!

Hej alla söta!

Nu är jag tillbaka igen. Som alla vet så håller jag på med ett examensarbete. Inshallah (om gud vill) så tar jag examen slutet av maj. Kan inte förstå att det har snart gått tre år. Kan inte fatta att det är redan onsdag. Dagarna flyger iväg.

Hursomhelst så sitter jag här i min lägenhet och dricker en jordgubbs-banan smoothie. Ska strax gå till plugget och ha möte med min handledare i examens arbete. Efter mötet ska jag gå raka vägen hem och läsa ut boken "När tusen eldar slickar himlen. Kinas väg mot framtiden" av Ola Wong. Sjukt intressant reportagebok! Ska ha seminarie om den boken imorgon. Har mycket att göra tills på fredag och alla som känner mig vet att jag sparar allt till sista stunden. Jag jobbar bättre under stress och är inte den som ger upp i första stunden.

Men men om du vill att jag ska berätta om vad mitt examensarbete ska handla om så är det bara fråga så skriver jag ett blogginlägg om det. Ha en toppen dag allihopa så hörs vi!

Peace n Love
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: