The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Willow Smith den nya Bieber

Jag lyssnade nyss på 10 åriga Willow Smiths nya singel kallad 21st Century Girl. Jag tycker att den låten är helt okej men den fick ingen WOW effekt från mig som jag fick av hennes första singel Whip my hair. Diggar den låten grymt mycket, speciellt nät jag springer på löpbandet på gymmet med den låten i högsta volymen i hörlurarna. Vill bara gå bananas på löpbandet och göra exakt som låten heter Whip my hair. Hur som helst så trodde jag att andra singel skulle vara lika bra som första. Trodde inte att jag skulle ha höga förväntningar men det hade jag tydligen. Kan fortfarande inte fatta att tjejen är bara 10 år och är redan signad hos Jay Z och inte nog med att få jobba med världens grymmast rappar så har hon ju dem coolaste föräldrarna. Jag tror att Willow Smith kommer att vara en kvinnlig version av Justin Bieber. Hehehe Willow Smith den nya Bieber. Men vad tycker ni om låten 21st Century Girl?



Willow Smith - 21st Century Girl

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sveinanneli
skriven :

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.