The Shoeholic

All about shoes and alot more!

ESC 2011

Jag satt hemma ensam för första gången och såg på Eurovison song contest. Har alltid haft sällskap eller går hem till någon och tittat på den. Det var riktigt skönt att vara ensam och käka nått gott. Som jag sa från början till kompisarna så trodde jag inte på att Sverige skulle vinna men jag hade en känsla av att Eric Saade skulle göra bra ifrån sig. Verkligen kul att se att det gick riktigt bra för killen. Inte illa att komma på en värdig bronsplats, bästa placeringen sen Sverige vann sist. Men vi ska inte vara ledsna för det, man kan ju faktiskt säga att Sverige vann. Det var ju svenska låtskrivare till vinnarbidraget Azerbajan. Jag gillade hela showen, programlederna var inte överdrivna jobbiga som alla andra ESC. Stort Grattis Azerbajan!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: