The Shoeholic

All about shoes and alot more!

F-E-S-T!!!!

Idag är jag på ett bättre humör, visst vill jag bli klar nu med plugget. Det är så mycket att göra på så kort tid. Men inshallah all kommer att gå bra. Men idag är det fredag och då ska man inte vara sur eller ledsen. Ikväll är det fest som gäller PARTY PARTY! Ska sticka till kåren och festa loss, det är hiphop tema ikväll och det kommer att bjudas på en hel del coola framträdande på scenen. Hoppas verkligen att det blir en grym kväll men härlig musik.  Även om jag är lite små skadad i ena foten så ska jag fasiken dansa loss på dansgolvet. Eller kanske föra som Lionel Richie ”dancing on the ceiling”. Hursomhelst så är det F-E-S-T som gäller. Vad ska ni göra ikväll?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: