The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Gymmet kankse?

Nu sitter jag här i mitt lilla vardagsrum och tittar ut genom fönster och se vilket vackert väder vi har här uppe i norr. Solen skiner och det är klarblå himmel. Jag skäms för att jag inte har hunnit njuta av solen så mycket som jag vill göra. Det är negativa med att plugga, man kan inte njuta av solen  då man sitter inlåst hemma eller i skolan, nedgrävt i miljoner böcker och anteckningar. Om det bara fanns eluttag ute så kunde jag ta med mig min dator, böckerna, filt och lite tilltugg och sitta ute och plugga. Men nu när jag har blivit klar med mitt C-arbete så kan jag njuta av solen lite grann innan nästa skolupopgift kommer. Kan inte fatta att allt är snart över!

Men men nu sitter jag har och funderar faktiskt på att dra till gymmet. Måste träna, har inte gjort det på ett tag och har ÅNGEST för det. Tror inte att det är så många som tränar nu heller, ska nog passa på att gå. Är så skönt att gå till ett halvt tomt gym. Funderar också på vad jag ska göra ikväll, vad har ni för planer ikväll?



Mot Korpen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: