The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Hard work in the morning!

God morgon allihop! Om det ens är folk som är vaken vid den här tiden. Jag är sååå extrem trött. Det har blivit för lite sömn den här veckan. Har jobbat hårt med att skriva ihop mitt examensarbete. Gick och la mig halv tre imorse och nu sitter jag här igen, nyvaken och ska fortsätta skriva. Ikväll blir det lite paus från examensarbete och blir lite fest. Det är tema SOMMAR på partyt och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Får inte heller inspiration av dagens väder som bjuder på regn. Har bara lust att stanna hemma ikväll och ligga i sängen och kolla på filmer. Men jag har inte vart ute och festat och shakat röven på ett tag. Plus syrra vill att jag ska festa med henne, don't want to disappointe her. Men hoppas ni får en bra start på denna fredag!!

Vi hörs Laters!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: