The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Hinna Hinna Hinna Hinna!!!!

Jag måste hinna, hinna, hinna, hinna med massor med saker innan fredagen! Fredag är den stora flytten tillbaka till El Stockholmo. Jag måste bara kunna få stanna upp och andas lite grann. Inshallah jag hoppas verkligen jag hinner med allt, annars är det inte BRA!!! Nu har jag iag stortstädat i lägenheten så att bovärden kan komma och besikta lägenheten. Snacka om att jag har ont i fötterna. Det enda som behövs göras är dammsuga och svabba golvet, det får syrran göra eftersom jag har fixat allt annat. Men nu måste jag gå och lägga mig, har en redovisning imorgon tillsammans med TV-ettorna. Vi ska redovisa våra program som vi har producerat, ska bli kul och intressant och se de andras program.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: