The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Idag rann kanan över och jag fick NOG!!!!

Idag har det vart en tuff dag. Och när jag menar tuff dag så menar jag verkligen tuff och jobbig dag. Den tuffa dagen handlar om den mentala biten. Tro inte nu att jag är sjuk i hivudet för dte är jag inte, utan jag har bara känt mig vilse. Som person är jag mycket stark, jag ses som en väldigt stark ung kvinna inom min omgivning. Är aldrig den som klagar utan letar alltid efter lösningar till problemen, får aldrig panik utan tar det alltid lugnt och försöker fixa allt. Jag är den personen som alla kan komma till och prata och bjuder på en axel att gråta på. Problemet med mig är att jag går nästan aldrig till mina vänner eller systar och ber om hjälp eller pratar om mina problem (kan vara allt mellan himmel och jord).

De senaste månaderna har jag tycket massor om plugget och lärarna. Men som alla vet så är jag inte de första som gnäller på saker utan förösker hitta lösningar och kolla på olika perspektiv. Jag har även tänkt massor på framtiden, ekonomin med mera. Idag rann kanan över och jag fick NOG!!!! Jag ringde den enda människan på denna jord som jag kan prata med om allt, som alltid finns där för mig genom vått och torrt! Jag började gråta från början till slutet av samtalet. Jag har inte gråtit på flera månader, tror faktiskt det var ett halv år sen jag grät sist. Så pass länge sen var det och allt jag har samlat i mig bara rann över idag och det behövdes. Det var skönt att bara få gråta ut allt, allt för en gång skull vara mänsklig och inte vara denna tuffa starka kvinnan som alla ser i mig. Ibland måste det vara min tur att få prata och gråta.

Var på väg hem från gymmet som jag bara kände att jag orkar inte mera, jag behöver prata med någon om mina känslor, rädsla, ångestbeslut med mera. Så jag tog upp luren och ringde till min underbara människa. Allt jag kan säga är tack!! Vad skulle jag göra utan dig?!! Inshallah jag önskade att jag kunde krama om dig hårt och gråta i din famn som jag alltid har gjort i min uppväxt. Du har lärt mig allt jag behöver veta. Du är mitt allt, jag älskar dig så!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Denise
skriven :

kramar till

2 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
skriven :

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)